Olvasónapló
Olvasónapló

„Mivel Rodríguez alapvetően kaland-regényként, modern pikareszkként definiálja könyvét, következetesen próbál különböző, kalandosabbnak szánt részeket csempészni a történetbe" (Karádi Márton Antonio...

„Szinte az az ember érzése, hogy Tisza István egy görög sorsdráma főszereplőjének képzelte magát, amelyben Magyarország végzete teljesedik be" (Sztakó Zsolt a Mítoszok, legendák, tévhitek a 20....

„Monoszlóy ... a Gúzsbakötött rövid-nadrágban egy nemi erőszak miatt nevelőintézetbe került kamasz lélektani portréját vázolva próbálja megfesteni saját gyermekkora tablóját" (Bíró Gergely...

„Miután utána olvastam Káin mítoszainak, már olyasféleképpen látom Kis Ervin könyvét, mintha egy Káin-film rendezői változata lenne" (Bene Zoltán a Káin és Ábel című regényről)

„az ismétlő-désekből építkezik, első látásra igencsak anti - minimalista módon" (Limpár Ildikó Alessandro Baricco Selyem című kisregényéről)

„Olvas-mányos stílus, szép mondatok, kiegyen-súlyozott történet (...) Szelíd és bölcs regény" (Kiss László Kiss Ottó A másik ország című könyvéről)

"Antonia Arslan 2004-es kötete, a Pacsirtavár az 1915-ös törökországi örmény népirtás eseményeit dolgozza fel családregény formájában" (Szántó Magdolna olvasónaplója)

"Költészete egy hitvallás, egy magatartás-forma, a nyelv megformált-ságán, befogadhatóvá szelídítésén túl önmagáról nem megfeledkezve tárja fel a lírai én kihívásai és éjszakái mentén haladva a...

Sztakó Zsolt olvasó-naplója Eco három könyvéről, A Foucault-ingáról, A tegnap szigetéről, valamint a Baudolinóról

Limpár Ildikó írása Mariolina Venezia Ezer éve itt vagyok című, Campiello-díjas családregényéről, melyet sokan a Száz év magányhoz hasonlítanak
