Olvasónapló
Olvasónapló
„Zene-történet, történelem meg esztétika-filozófia keveredik a hét ütemben, leütésben, ad abszurdum ciklusban" (Sopotnik Zoltán Orcsik Roland Mahler letöltve című könyvéről)

"A Lollo keblei többnyire mindentudó elbeszélővel dolgozik, >>klasszikus<<, csattanóval ellátott, szépen lekerekített, mégis nyitott végű novellákat tartalmaz" (Kiss László írása)

„olyan a könyv, mint egy kortárs festmény vagy inkább film, klipek véletlenszerű villódzása" (Szepesi Dóra Györe Balázs Hová mész, Budapest? című könyvéről)

„a szövegek mindig a festmények erőteljes értelmezései, csak éppen a bennük rejlő apokaliptikus vízió ismerős régről..." (Darvasi Ferenc írása Krasznahorkai László Állatvanbent című könyvéről)

"Úgy ajánlottam ismerősömnek ezt a könyvet, hogy ha esetleg regényt szeretnél írni, akkor valahogy így kellene" - olvasónapló Az isztambuli fattyúról
Lapunk szerkesztője Papp László "urbanisztikai esszéjéről", a Gyula, az alföldi kisváros című könyvéről írt

Múltidéző Esterházy Pétertől kezdve Krúdy Gyulán és a Szindbádon át Márai Sándorig

"esszéisztikája üdítően könnyed és halálosan pontos egyszerre. A korai Esterházy kultúraimádatából és a korai Darvasi hírlapírói hangjából van kikeverve." (Szabó Tibor Benjámin írása)
Bíró-Balogh Tamás olvasó-naplója Lakatos Éva munkájáról, A magyar sajtótörténet válogatott bibliográfiája 1705-1944 című könyvről

"Dahl a legelképesztőbb, leggátlástalanabb módon alkalmazza egyidejűleg az angolhumort és az északi mesék meglehetősen sötét, baljós tónusait" a Boszorkányokban (Csepregi János írása)
