Képzőművészet

Ván Hajnalka írása a békéscsabai Jankay Galériában nyílt Imre Mariann-tárlat kapcsán.

A Békés megyei származású kiváló képzőművészt Szakolczay Lajos búcsúztatja.

Lous Stuijfzand és Lóránt János Demeter képzőművészek békéscsabai kiállítása (Szilágyi András írása)

Szilágyi András
holó Hóbel László az aktív ellenállás menekülő útját választotta. A 1968-ban Lantos Jantyik László (Jatya) tehetséges képzőművész barátjával nyugatra kívántak meneküli. Taktikai...
holó Hóbel László az aktív ellenállás menekülő útját választotta. A 1968-ban Lantos Jantyik László (Jatya) tehetséges képzőművész barátjával nyugatra kívántak meneküli. Taktikai...

Banner Zoltán
Endrődi Szabó Zoltán jó szarvasi hátszéllel ( Cs. Pataj Mihály felkészítésével) kezdte s végezte el főiskolai tanulmányait Szegeden, Fischer Ernő és Vinkler László irányításával.
Endrődi Szabó Zoltán jó szarvasi hátszéllel ( Cs. Pataj Mihály felkészítésével) kezdte s végezte el főiskolai tanulmányait Szegeden, Fischer Ernő és Vinkler László irányításával.

BárkaOnline
Gera Katalin szobrászművész munkáiból nyílt kiállítás Békéscsabán, a megyei önkormányzati hivatal aulájában. A november 7-étől látogatható tárlatot Csernák Árpád ajánlja olvasóink...
Gera Katalin szobrászművész munkáiból nyílt kiállítás Békéscsabán, a megyei önkormányzati hivatal aulájában. A november 7-étől látogatható tárlatot Csernák Árpád ajánlja olvasóink...

Szilágyi András
Az értelmező képzőművészeti diskurzus aktualizálását Magyarországon a Tiziano műhelyének szellemteréből örökített Sensaria Társaság vállalta fel.
Az értelmező képzőművészeti diskurzus aktualizálását Magyarországon a Tiziano műhelyének szellemteréből örökített Sensaria Társaság vállalta fel.

Novotny Tihamér
Az objektív megközelítés is lehetetlennek tűnik, hiszen a festészet utáni korban nehéz érzelgősség nélkül visszaadni a legmagasabb festészetben fogant művek értelmét és szépségét.
Az objektív megközelítés is lehetetlennek tűnik, hiszen a festészet utáni korban nehéz érzelgősség nélkül visszaadni a legmagasabb festészetben fogant művek értelmét és szépségét.

Stenczer Sára
Az objektív megközelítés is lehetetlennek tűnik, hiszen a festészet utáni korban nehéz érzelgősség nélkül visszaadni a legmagasabb festészetben fogant művek értelmét és szépségét.
Az objektív megközelítés is lehetetlennek tűnik, hiszen a festészet utáni korban nehéz érzelgősség nélkül visszaadni a legmagasabb festészetben fogant művek értelmét és szépségét.